Eg16 Arkadaşlar doğumum ANTALYA/ALANYA da olucak bildiğiniz bayan doktor var mı? Alanya’lı arkadaşlar görüyorsanız yardımcı olabilirmsiniz❤️
Haticeerez Eg16 bende anadolu hastanesinde Hilal Balciya gidiyorum çok memnunum kesinlikle tavsiye ederim
Canipek7 Eg16 devlete gitmek isterseniz Rahşan Eyüp doğan var çok çok iyi ilgili alakalı çok giden var kalabalık herkes tavsiyesi üzerine gittim bende önce Anadolu hilal balcıya gidiyordum konunun üzerinden geçiyor tam detaylı konuşmuyor sert bir yapısı var
Uhan Ayşegül Erdem Kalay özel muayenesi var ben ona gidiyorum hatta nasipse ikinci doğumum olucak cok memnunum
Uhan Evhamlı bir doktor degil olabildiğince sakin bir yapısı var gereksiz panik yapmadan gecirdim ilk hamileligimi
Uhan Eg16 muyene ucreti 250 tl ilk uc ay iki haftada bir gidiliyor sonra ayda bire dusuyor. Tahlil istediginde ben saglik ocaginda yaptiriyorum hic ücret ödemedim ayri ama istenilirse anadolu hastanesinde de yapiliyor ücretli
Haticeerez Eg16 165 lira ama değer en ince ayrıntısına kadar anlatıyor :) kesinlikle devlete gitmeyin zaten sıra bulamıyorsun bulsanizda hic ilgilenmiyolar
Eg16 Canipek7 Korona zamanı hem kalabalık hemde sıkıntı olabilir ya ben devamlı bi doktor olsun istiyorm ki doğumumuda yapasın diye🙏🏻
Canipek7 Eg16 anladım ben çoğu kez randövüdüz gidiyorum ki zaten 32 hafta dan sonra randövü alınmıyor ama aynen Doğuma bişey diyemem denk gelirmi Anadolu hastanesinde Mehmet Çetin e gidebilirsiniz çok memnun kalırsınız bende özelde yapmayı düşünüyorum
Afrodit24 @Eg16 150 tl canım sigortalı ücreti. Ama önceden randevu alman lazım çünkü biraz yoğun oluyor. Doğum ücretleride normali tam bilmiyorum1000 sanırım ama sezeryan 1500 tl ilk doğumumda orda oldu ben bir sıkıntı yaşamadım 😊
Eg16 Pregnant1mother Anadolu hastanesi MEHMET ÇETİN’e gittim canım çok tatlı bi doktor çokta ilgili🙏🏻