betulltoker Odayı montessori takım olarak almak istiyorum benim gibi düşünen var mı fikriniz nedir 🤔☺️
Ciara93 betulltoker çok pahalı olduğu için yatağını eşim kendisi yaptı çok da güzel oldu 1,5 yaşında kızım bu arada, kocaman yatağı var artık 😁 malum o da ayırmak gerek 👨👩👧👧
bsraanne betulltoker merhabalar ben de aynı şekilde montessori yatak alacağım ilk başlarda beşikte hatta gerekirse park yatakta idare edeceğiz sonra kendi odasına geçince büyük yatağında uzun süre yatabilecek 🤗
Hulyarecep bende Öyle yaptım en mantıklısı o çünkü bayagı kullanışlı oluyor ilerisi için rabbim nasip ederse İnşALLAH 😌 birde anne yanı alacağız ondan sonra zaten bir süre beşikte uyumayacagı için kendi yatağına yatırırım diye düşünüyorum 😌
betulltoker Bende oyle dusunuyorum buyuyen besık alan herkes pişman ve görüntü olarak da güzel değil zaten buyuyen beşiktede yatamıyor yeni doğan anne yanı sepet beşik park yatak vs kullanılıyor en azından ilerisini düşünmüş oluyoruz ☺️☺️ Dolap şifonyer takım olarak beğendim onu alıcaz ınsallah