32.haftaya giricem ve karnım resmen taş gibi oldu ve kasıklarımda bacaklarımda sürekli ağrı var çok halsizleştim karnımın çok çıkmamasına rağmen karnımda baya bi ağırlık hissediyorum hareket ettikçe canım yanıyor normalmi sizce karnımın taş gibi olması