Beyza19_ İlaç kullanıyorum ama iki saatir aynı tansiyon dru da aramak istemiyorum dogurtacak hemen diye nabiyim kızlar
Beyza19_ eylusko 32 ci haftamda 13 le başlayıp 17 ye kadar çıkmıştı ilaçla düşürdüler alfamet kullanıyorum şuanda ama dr biraz pipirikli 13 olursa gel hemen dedi oyuzden 35 hafta olucam dogurtacak diye korktum
eylusko Beyza19_ panik olursanız daha çok artar o zaman sakin olup bi süre düsünmeyin ve KESINLIKLE tansiyonunuzu sürekli ölçmeyin