Merhaba kızlar 20+3 hamileyim dun aksam biraz iliktan daha sicak bi suyla dus almistim sonra gece ic camasirimda beyaz koyu akıntı fark ettim ama baya vardi bu arada 3 4 gundur kasigimda ve bobregimre agri da vardi bugun yine akinti ayni sekilde devam ediyor bebegimin hareketini de bugun hic hissetmedim cok korkuyorum yarin doktorum gel dedi gidecegim ama cok korkuyorum basina gelen varmi