Ben gebe kalmadan önce de çok tembel bir insandım şimdi de öyleyim 12 ye kadar uyuyorum bi kahvaltı hazırlıyorum akşama yemek bile yapasım gelmiyor bu durum beni korkutuyor bu tembellikle yarın çocuk olunca ne yapacağım kendimi bildim bileli hiç iş güç yapasım gelmez yapanlara da maşallah diyorum yattığım yerden tavana bakarak zaman geçiriyorum resmen neden böyleyim ben gibi olan var mı bu durumdan nasıl kurtulurum