Hazal12 Kızlar selam 37 hafta oldum doktora yarın gideceğim hareketleri tekmeleri canımı acıtıyor sonra hafif bi karın ağrısı yaşıyorum bu durumu yaşayan varmı ?
Balonnnnn Hazal12 bennn 🙋♀️ Bayaaa insan dirseği gibi bir şey acıtıyor sürekli. Ama dr bu iyi bir şey motor gelişimi gayet iyi demek demişti.
Hazal12 Balonnnnn evet yaaaa motor gelişimi derken ☺️🤷♀️ Maşallah ozaman doğum tarihinizi aldınız mı acaba
RuyasMom2 Hazal12 ay evet eli yada ayağı hangisi bilmiyorum ama küçük sert birşey var gezdiriyor içerde onu , gezdirdikce karnım acıyo 😁
Esraa54 Eceee7 bende de oluyor ara ara iki kere nst’ye girdim sancılarım çıktı nst’ye girdiniz mi hiç
aslannaz21 Eceee7 bende 36 haftalik hamileyim şu an bebek hareketleri baya asagida baski yapiyo sizde de var mi oyle bisey yururken bile cok hissediyorm asagida
Zeynep0332 Hazal12 benim artık tekme olayı bitti..bol bol hıçkırık..kasılma..ve tepecikler oluşturuyor 😇 yrn 37 yiz bizde 💙
Zeynep0332 Hazal12 yok cnm 2.gebelik benim..ilkim normaldi..buda normal dogum pozisyonu aldı 30.haftada..nst de sancı çıkmadı şimdilik..son tarih 31 mayıs bklm 😇 kızım 39+4 de dogmuştu 😇 bklm ogluşum napacak 😉
Hazal12 Zeynep0332 ben 1 hafta önce kontrole gittiğimde makat gelişti hala. Sezeryan istiyorum inşallah benimde 30 Mayıs gösteriyor uygulama doğum tarihini. İsteğe bağlı sezeryan yarın gittiğimde verir herhalde ☺️❤️🧿❤️
Eceee7 Esraa54 4 kez girdim sıfır sancı çıkmıştı çarşamba yine girecem bu kez cikar büyük ihtimal dun başladı bu regl agrisi
Zeynep0332 Hazal12 büyük ihtimal verir cnm..ama bir sıkıntı olmadıgı taktirde bekleyebilrsin..39a kadar bekleyenler var 😇