Rozeri Merhaba anneler ben 12+2 de iki testimi yaparken doktor cinsiyeti kıza benziyor dedi Ama ben oğlumda hissettiklerimin aynısını hissediyorum.bu durumu yaşayan var mı aranızda
Egemenim64 Rozeri Benim ilk gebeliğimde 12. Haftada doktor kıza benziyo dedi 16. Haftada erkek dedi bende kıza benziyo demiştiniz dedim oda yanılmışım erkek dedi yanılma olabiliyo canım bi dahaki kontrolde netleşir iyice