Sibelcakmak24 Kızlar 10 + 3um çok fena migdem ağrısı ve yanmasi var sabahtan beri geçmedi ne yapmam lazım nasıl geçer bunun için acil serum takar mı acaba çok fenayım 😪😪
Minnosunannesiii Sibelcakmak24 evde kahverengi susam varsa onla idare edebilirsin ilaç alana kadar eğer yoksa da nöbetçi eczaneden gaviscon al reçetesiz Dr satılıyor en son 23 TL ye almıştım ben 2 hafta önceydi şimdi ne kadar bilmiyorum
Busrakmsal Sibelcakmak24 Muzda rahatlatır mideyi canım istersen bir dene birde ben gaviscon kullanıyorum doktoruna danışıp alabilirsin birde ben onu yemek yedikten sonra içmiştim bi kaç kez hiç karı olmadı aç içmek lazımış aç içince epey karı oluyor
Gamzebrk Uc yudumda soğuk süt iç canim elmada yiyebilirsin 🤷 ben ilk gebeligimde gaviscon şurup içiyordum bundada çok kötü olursam alırım diye düşünüyorum 🙄
alazzeyneperva Sibelcakmak24 arkadaslarin dedigini yaparsin ama yediklerine de dikkat et çok soğuk ve sicak seyler yeme baharati baya azalt yaği da ayni sekilde azalt rahatlatir seni ne tam acık ne de tam doy acikip birden yiyince miğde berbat oluyo
Rabia4650 Sibelcakmak24 iki gündür bende kivraniyordum.sicak şu torbaniz varsa 5 10 dk midenize koyun. Tam göğsünüzün altına. Yumuşatıyor ben o şekilde rahatladım. Süt içtim elma yedim fayda etmedi
Merlival Sibelcakmak24 aynısı geçenlerde yaşadım çok zordu.. soda içtim tam geçmeyince azıcık zencefil koyup suyla içtim öylece geçti şükür ..
mummy_mom Sibelcakmak24 soğuk süt iyi geliyo bana.ustune de sade maden suyu içiyorum oh rahatlatıyor.gaviscon alcaktım bu çözümü bulunca gerek duymadım.gunicinde karbonhidratı azalt demisti doktorum bana.
Celiklibusee Sibelcakmak24 doktorunuza danısın çiğneme tableti kullanıyordum ben hala da kullanıyorum🙃🙃talcid rennie vs
Mdneee123 Bende 40+2 deyim benimde inanılmaz mide yanmam var ne yapsam geçmiyor ateş çıkıyor resmen midemden ağlıyorum resmen ne yata biliyorum ne uzana biliyorum bugün 7 defa süt içtim biraz duruyor sonra tekrar başlıyor