Melikezturk canım geçmiş olsun öncelikle benimde bir düştüğüm oldu kimyasal gebelik geçirdim 1 ay olmadı daha sonra ısırgan otunun suyuna oturmamı söylediler yaptım ve çok şükür şimdi meleğime hamileyim 1 ayımız kaldı inşallah. doktor bana 3 ay korunun dedi rahim kendini toparlasın dedi ama biz beklemedik çünkü gittiğim başka bir doktor ise hiçbirşeyi olmayacağını söyledi .kendinize stres yapmayın sakın streste engelliyor hamile kalmayı içiniz rahat olsun allahımın izniyle inşallah olur