Zeyneplena34 Merve24_t Valla ben 7. ayıma girdim toplasan 3 kez yemişimdir tabiki her yememde paket bitirmedim 1 kase kadar.Canım isterse yedim. Öyle çok abur cubur yemem de normalde zaten. Bu benim şahsi fikrim snaa kalmis canim 🥰
Mavi34 Merve24_t yağlı.ve katkılı olduğu ici normalde de pek sağlıklı birşey değil o yüzden çok abartma arada caninnisterse yersen birşey olmaz