MelisDeniz Mom850 peki progesteron hormonu ne zaman bakılır biliyor musunuz? 21. Gün yaziyor ama pcosta, düzensiz olsa da mı 21 tam anlamadım :/
Mom850 MelisDeniz yumurtlama olduktan 1 2 gün sonra diye bir yazı okumuştum sanki yumurtlama yoksa 21. Gün gitmek mantıklı mı değil 😊 doktora gitmelisin o net birsey söyler bayramdan sonra doktora gitmeyi düşünüyorum ayy kilo ver deyip gönderiyorlar of
Keskinn07 MelisDeniz vallahi ben yasak baslacagı gun gittim tahlil verdi o zaman baktı bir gün falan soyylemedi
Trilece Btl_0909 ya aslında akşam yapmasam daha iyiydi ama eşim aklıma düşürdü iftardan sonra yaptım negatif çıktı adetim 13-14 mayista
Trilece GamzeBaz al kuzum inşallah görürsün ikinci çizgi seninde görmeni çok istiyorum foruma yazdigimdan beridir beraber iz💕
Keskinn07 Mom850 hıc sorma ya bende smdı yenı doktora gıdıyorum o ıyı ılgılenıyor bakalm 3 gunu olursan gel dedı smear testı yapacak falan ona gore tedavı baslayarız gerek olursa dedi
Keskinn07 Leylosacl yanı blmıyorum 4 tane doktora gittim biri polikistik over dedi ama tam teshıs koymadı
MelisDeniz Adet bittiktin iki üç gün sonra da ovülasyon akıntısı olur mu kızlar :( şeffaf uzatan yumurta akımsı bi akıntım var ama emin olamıyorum hemen olur mu kii. Düzensiz adet pcos var