Elif19851985 Çok hafif dokunuyor neden acaba çok az kımıldıyor çok merak ediyorum.sabah kontrolum var niye böyle
Swlatmn Elif19851985 canım ben 38+2 yim 37 den beri benimde öyle artık yeir çok daraldığı için sert vuramıyor
ikiponcik_annesi Bende 37+2 çok az hareket ediyo artk ara ara poposunu dayıyo o kadar sert tekmeler kalmadı artk 🙄
ikiponcik_annesi Elif19851985 yeri azalıyo ya ondandır hiç hareket etmese sıkıntı ama az azda olsa ediyolar ya bişey olmaz Allahın izniyle 😊