2prensesannesi1 İyi akşamlar kızım 2 yaşını doldurmuş havalarda ısındı bez istemiyor artık onu sıkıyor karar verdim WC 🚽 ye alıştırmak için ama tuvalete gidince korkup ağlıyor napmamlazım çoçuğunu alıştıran vardır burda banada yardımcı olunnnnnn 😌
Aysun1983 2prensesannesi1 sık sık tuvalete götürüp oturttum hep çiş var mı diye sormuştum lazımlıkta almıştım ama sevmemişti hiç bez takmadım alıştırma sürecinde aklını karıştırmaya gerek yok ve gece yatmadan hep çişini yaptırdım malum alışma aşamasın da gece bez taktım ama sabah o görmeden çıkarttım belli bir süre çünkü gece yapıyorlar ilk zamanlar
Egemenim64 2prensesannesi1 Benim oğlum da 2.5 yaşında bizde öğrenmedik altını değiştirmek bile istemiyo napıcam bilmiyorum
2prensesannesi1 Denizyildizii hahahaha nasıl yani kapıları falanmı süsliyeyim oturaklar oluyor onu mu kullanayım
Fatmaece Aynı konu bende de var 3 yaşına girecek kızım tuvaletini söylemiyor bez kullanıyıruz hala nasıl bırakcak bilmem
2prensesannesi1 Fatmaece havalar ısındı sıkıyor baya benmkide yaptıktan sonra anne çiş diyor :) 10 gün falan üstünde durursam alışır inşaAllah
2prensesannesi1 depsizoo bilmiyorum 🤷♀️ ya kızm çiş yapmaya gidelim çişin geliyor dur diyorum ağlamaya başlıyor
MinnieMouse 2prensesannesi1 happykids’de daha detayli bilgi bulabilirsin. Cocugun dili oyundur, o yuzden oyun yontemiyle alistirmani tavsiye ederim. Cok ustune gitmeden, baski yapmadan ara ara deneyerek 🌿
YuvarlanamayanPandaa 2prensesannesi1 bende her tualete giderken şarkılar söyledik uydurdum işte çişini yaptıgında minik bir şeker çikolata minicik ya hediye süpriz verdim derken çiş yaptı kaka yaptıkça danslar ettik saçma sapan niz böyle alıştık
Zeryammm Benim yeğenim yeni alıştı wc ye ablam bezinin içine patates filizi koydu kortktu bir daha bezi istemedi 4 gün uğraştı biraz ama alıştı. yeğenim 3 yaşında bu arada
depsizoo 2prensesannesi1 neden ağlıyo olabilirki sorsaydın neden ağladığını iki yaşındaymış anlatabilir
2prensesannesi1 depsizoo bez bağlamayıda istemiyor 🚾 girince bile ağlamaya başlıyor evet 2 yaşın kızım çişş gelmiyormu diyorum ııı ıııı diyor lazımlığı gösterip çişş diyor çiş yeri olduğu biliyor ama ağlıyor