ASL93 Merhabalar, 22+3 haftalıgım yürüyüş yaparken bebegin oldugu yerde sancım oluyor bu normal mi? Dinlenince geçiyor, çok uzun yürüşler de yapmıyorum acaba daha önce yürüyüş yapmadıgım için mi bu durumla karşılaşan var mı acaba?
Lulemom ASL93 bende de 20. Haftamda başladı. 20 dk yürüsem belim ve kasıklarım ağrıyor. Artık ağırlaşmaya başlanıyo o haftalarda.