ASF123 Kızlar hep erken dogum riski olan bi hamilelik gecirdim , bugün yine lekem geldi hastaneye gittim alttan baktılar acıklık yok ntsdem baktılar sancı yok , iğne yapıldım eve geldim , daha lekem devam ediyo böyle olan varmı