Evlenmeden öncede vardi ama şuan dayanilmaz durumda normal doğum yaptım 3 sene önce tam düzeldi şuan hamileyim decavit kullandım tekrar başladı hemen ilacı değiştirdim çok dikkat ediyorum tam şükür rahatım dedim 2-3 gün sonra tekrar başladı sanırım acı biber yemiştim o etkiledi sizlerde durum nasıl nelere dikkat ediyorsunuz birde normalde sadece et gibi bı parca vardı şuan o parça sanki balon gibi sis işin tuhaf yanı kabız da olmadım 😔 2 gündür gecmedi