ASL93 Merhabalar, 22+3 haftalıgım yürüyüş yaparken bebegin oldugu yerde sancım oluyor bu normal mi? Dinlenince geçiyor, çok uzun yürüşler de yapmıyorum acaba daha önce yürüyüş yapmadıgım için mi bu durumla karşılaşan var mı acaba?
Goncagul27 ASL93 22. Haftada yürüdüğümde benimki de ağrıyordu yürüyüşü bıraktım şimdi 31 haftalık tekrar başlamayı düşünüyorum
idiloska Yüksek ihtimal çatı kemiği yani pelvis ağrısı, bu haftalarda başlayabiliyor benim 24-25 gibi başlamıştı, şimdi siyatiğe çevirdi, hareket etmek gerekiyor aslında. Doktorunuz magnezyum verebilir danışın mutlaka.
ASL93 idiloska magnezyum alıyorum aslında,doktoruma danısacagım insaallah bi sıkıntı yoktur teşekkürler