Merhabalar ben 28.haftamdaym bi sorundan dolayı doktorum beni detaylı ultrasona yönlendirdi fakat ultrasonda ufacık kalbinin delik olduğunu söyledi doktor çok ufak birşey büyük ihtimal kapanır doğuma kadar ama yinede doğumdan sonra bi kontrol ettirin dedi. Bi önceki detaylı ultrasonda yani 23.haftada böyle bisey çıkmamıştı. Acaba başına gelen anneler varmı bu konuda endişelenmelimiyim gerçekten kafam karıştı 😒