Ben bi kaç kere verdim hatta 10 günlüktü kakasını 3 gün yapmamıştı 1 çay kaşığı verdik hemrn yaptı sonra bi kaç kere daha verdim ama artık düzenli gaz damlası kullanıyorum gerek kalmadı ki ben normalde çok pimpirikliyimdir doktor dışında hiçbişey yapmam bunu yaptım ama bişey olmadı siz yine de azcık verin vercekseniz