3MelekAnnesi3 ne demek aşk olsun elimden geleni yaparım istediğin gibi sorabilirsin ben bilgi aldıkça paylaşırım seninle de♥️ Bi sonraki muayenem 21 mayısta olacak. Tekrar iletişime geçeriz canım♥️ Allah bizlere sağlıklı bi şekilde kucağımıza bebeklerimizi almayı nasip etsin inşallah♥️ Kilo olayını da hiç takma bence. Tabi ki fazla kilo almak yararlı değil bebeğe ki bu dönemde bebeğe yararlınolan şeyleri yememiz gerek ama bazen kaçıveriyor işte😊 30 kiloyla doğuma giden bi arkadaşım da oldu benim. Ve inan hepsini de doğumdan sonra verdi. Devletteki doktorlar bu konuda çok net davranıyor yardımcı olmuyor bazen, sen canını hiç sıkma bence😊 bebeğin zaten nasıl geleceğini kendi seçecek😊 sağlıkla mutlululukla gelsinler de, aldığımız kilolardan da güzel beslenebilsinler de gerisi önemli değil bence🍀 canını hiç sıkma, yaşadığın dönemin tadını çıkar bunlar çok güzel duygular♥️