aslannaz21 Hatice044 cok su iciyodum ellerim ayaklarim bacaklarim sisti ayaklarda yanma doymak nedir bilmiyordum ve hizli kilo almaya basladim megersem sekerim varmis 10 haftadir diyet yapiyorm🙄
keyifkahvesi miskokulum1 bu belirti mi yani normal de de cok su içsek cok idrara cıkarz bende öyleyim şuan başka belirti var mıydı acaba?
2minikannesi miskokulum1 çok geçmiş olsun Rabbim acil şifalar versin inşAllah yükleme sonrası değeriniz kaç çıkmıştı acaba benim sonucum cuma geç saatte çıktı salı gününü bekliyorum korkuyla
miskokulum1 keyifkahvesi ha bide hayatta terlemeyen ben, deli gibi terlemeye başladım geceleri ama öyle böyle değil su gibi oluyodum.
keyifkahvesi miskokulum1 bende gece değil de sabaha doğru terliyorum normal den sıcak gelıyo hep tırstım şimdi teşekkür ederim cevaplarınız İcin 🌹
miskokulum1 2minikannesi normalde 140 altında olması gereken tokluk değeri, Bende 200′ün üstünde çıktı☹️
keyifkahvesi miskokulum1 şeker yüklemesine daha var 12 haftalığız şimdi aclık tokluk değerine bakarlar mı bilginiz var mı?
miskokulum1 keyifkahvesi net bir bilgim olmamakla birlikte, sağlık ocağında kan vererek baktırabilirsiniz diye düşünüyorum..