2sy 26+4 üz.Ağırlaştıgımın farkındayım ayaklarım ve ellerim ödem tutmaya başladı hatta.Olabildiği kadar evin içinde hareket etmeye çalışıyorum.Kızımın kıyafetlerinin yarısını bitirdim.Yıkayıp ütüledim yarısı kaldı.Gerçekten hamileliğin zorluğunu yavaştan hissediyorum.Hele bazen belim çok ağrıyor 🙄🥺