Jade06 Haftam da dolmak üzere ama sancım falan yok. Nişanımın da gelip gelmediğini anlayamıyorum. Geçen gün sarı akıntılarım oldu ama emin olamadım. Perşembe günü Nst’de sancım çıkmadı hiç. Bu aralar mesanemde çok baskı hissediyorum. Doğumun yaklaştığını nasıl anlarım? Ne zaman gelecek bebeğim çok merak ediyorum. Sizde durumlar nedir sevgili anneler?
flowers Jade06 38. Haftadayım hicbir belirti yok sarı akıntı olursa anlamam cunku benim genel olarak akıntım oluyor 😔
Buseseyma Jade06 benim 39 3 suan . Yalanci sancim bile yok akintim Cok suyum iyi diye ilk gebeligimde normal oldugu icin 41 bekleyelim dedi doktor . Bekleyelim anneler
Asliylmz14 39+5 iz. Salı günü yatışımız yapılacak. Ama hiç bir doğum belirtim yok. Suni ile başlıcaz bakalım. Allah sonumuzu hayır etsin