Daceeyes Arkadaşlar benim bebğim temmuz sonı ağustos başı gbi doğucak ünşallah izmirde yaşyorm nasl kıyafetler almalıyım bna yardımcı olurmusunuz
Portakalgeliyor Daceeyes kalın şeyler tercih etmene gerek yok ama bebekler üşür tulum zıbın çorap giydirmen yeterli örtü de müslin kullanırsın uzun kollu cıtcıtlı pek alma sonra kollar dar oluyor zorlanıyorsun …
DKaya Daceeyes benim ilk bebeğim 1 ağustosta doğmuştu. Sadece hastanede giymesi için uzun şeyler almıştım. Eve ciktiktan sonra hep kısa tulumlar giydirdim. Sadece hastane için uzun alsanız yeterli bence