Mminikmucizemmm Merhaba arkadaşlar hamileliğinizi öğrendikten sonra sigarayı nasıl bıraktınız yani psikolojik olarak değil de aklınıza sigara geldiğinde yaptığınız Birşey veya nikotin ihtiyacı yerine yediğiniz bir yiyecek filan var mı
birprensesvebirprensannesi Mminikmucizemmm Hiçbir şeye gerek yok emin ol bırakacağım de ve bırak elini devamlı karnına koy sigara aklına gelince. Sen yeterki inan başarabilirsiniz anneler evlatları için herşeyi yapabilir 🙏
depsizoo Mminikmucizemmm ben hamile olduğumu öğrenmeden önce günde bir paketten fazla içiyodum şimdi günde 2-3 tane içiyorum bazen yanlışlıkla 4-5 e çıkarıyorum farkında olmadan ama 😒 bırakabilsem keşke sinirlendiğim zaman sigaradan başka bişey yatıştırmıyo benim sinirim normal sinir gibi olmadığı için
Deniz-Demirin-Annesi Mminikmucizemmm çekirdek birebir çözüm aslında ama onun yerine ceviz cigbadem kuru üzüm de tüketsen olur hatta faydası olur
Mminikmucizemmm Polina- ben günde 2 paket sigara içiyordum şu an 6+4 haftalık hamileyim öğrendiğim günden beri günde 3 4 içiyorum şimdiye bırakmış olmayı umuyordum fakat başaramıyorum vicdan azabı çekip ağlıyorum
Mminikmucizemmm birprensesvebirprensannesi azaltmaya çalışıyorum fakat en fazla 3 e indirebildim sürekli vicdan azabı çekiyorum kendime sürekli Benim yüzümden Birşey olursa ben nasıl yaşarım diyorum fakat azaltamıyorum asla daha fazla
Mminikmucizemmm depsizoo benimde özellikle iş ortamı gerginliği veya birşeye sinirlendiğimde direkt sigara içesim geliyor sonra sinirden ayrı vicdan azabından ayrı ağlıyorum
birprensesvebirprensannesi Mminikmucizemmm Azaltarak bırakılmıyor kardeşim. İlk gebeligimde azaltarak bırakmayı denedim olmadı. Bir anda tamamen kestirip atman gerekiyor dediğim gibi inan sen sigara bulundurma evde kesinlikle en büyük hata bu olur çok sıkışacaksın ilk 1 hafta ama sonra aklına bile gelmeyecek. Sigara dediğim gibi evde bulundurma eşinde içiyorsa evde içmesin yardımcı olsun sana. Başarabilirsin.
Mminikmucizemmm depsizoo sizin baya geç öğrenilmiş hiç belirti yaşamamış mıydınız merakımdan soruyorum
Mineyld07 Mminikmucizemmm öğrendiğim gün bebeğimin sağlığı için bıraktım 32 haftalık olduk moralinizi bozan şeylerden , insanlardan uzak kalmaya çalışın sigarayı aramayacaksınız 😊
kedilianneee Mminikmucizemmm canım sigara çektiğin de kuruyemiş veya sakız ya da şeker yedim canım ve bıraktım hamileliğimin başından beri kullanmıyorum 🙂