plakayerli minikkizannesi bence hiç kullanmayın dışarıda mecbur yemek yeme durumunda kalırsanız kolonya kullanın yeterli ben kullanmıyorum
minikkizannesi @Polina- dışardan gelen birşeye temas ettim diye kullanıyorum pipiriklendim iyice ellerim kızarmaya başladı artık