Farrida 30+4 üm, bugün ayağa kalkınca alt tarafımda iğne batması gibi hissediyorum. Vajinamda batma hissi var oturunca hiçbir şey yok sadece yürürken. Bir de enfeksiyon kaynaklı olduğunu düşündüğüm hafif kasık ağrım var, tuvalete sıkışıkken daha çok oluyor, hep enfeksiyon olduğu için bu ağrıyı tanıyorum az çok. Çocuğun hareketleri de iyi çok şükür ama bi tarafa toplanması arttı bugün. Kontrolüme de çok var, normal mi değil mi merak ediyorum