Benim annem ve ablam ilk bebeklerini o hastanede kaybetti malesef o yüzden çok sıcak bakmıyorum son olarak bi arkadaşımda orda muane oluyodu detaylı ultrasonda bebeğin kalbi delik demişler. Aynı işlemi özelde yaptı sonrasında hiç bi sorun yokmuş kızı boşuna ağlattılar yani ondan dolayı hiç sıcak bakmıyorum