sosi5 Kizlar nakışlı hastane çıkışı mi baskı mi cok kararsizim beğendiğim modellerin resmini bırakıyorum rica etsem oylarmisiniz https://resimyukle.io/r/TmGSxbKT85 https://resimyukle.io/r/WWxH7Csyrl
Hafissee sosi5 baskılı olan daha iyi . Nakışlıyı makina da yıkayamazsınız elde yıkasanız taşları düşebilir kanatlar kırışabilir cok riskli baskılı daha naif ve kibar
sosi5 Hafissee kuzum kanstlar cirtli benim korkumda baskilidan yana cok şikayet duymuştum silindi baskısı diye 😔
Hafissee sosi5 ay dur bende baskılı aldım valla yazısı geçerse olay cıkartırım😁 elde yıkıycam bende riske atmayacam hiç 😁😁
Tgbygt Hafissee Bende baskılı aldım yıkadım ütüledim çantama koydum hiç bişey olmadı hemde makinada yıkadım tersinden ütüyüde tersden yaptım bişey olmadı
Littlespy sosi5 nakışlı olan biraz ağır duruyor sanki, baskılı olanın görüntüsü daha sade ve şık geldi bana 🙃
Minigim-ben sosi5 canim görsel olarak değil de kullanış olarak nakislidan icin kullanissiz demişlerdi deneyimli anneler. Bebek rahatı için baskılı sanki😊