Ben Sami güngör e gidiyorum. Fetih hanaya da gittim. Söyleyenleri dinleyeceksek fethi en iyisiymis. Ama ben sami beye daha çok güveniyorum. Geçen sene gebeligimde ben hayatı tehlikeye girmiştim fethi beyi dinlemiş olsaydım belki bugün olmazdım. Sami güngör ü sonradan buldum hamile kalmak için tedaviye başladık aradan 6 ay geçmedi hamile kaldım. Ve okadar anlayışlı ki bütün herşeyimi biliyor hatırlıyor travmalarima göre hareket ediyor. Saolsun tekrar çok riskli gebelik geçiriyorum. 29 haftayı zor görürüz derken şimdi 34 haftalık oldum. Benim düşüncem, sen her ikisine de kontrole git hangisi içine sinerse onu seç.
Fethi bey de çok güler yüzlü her sorunu sabırla cevapler aletleri çok iyi kliniki güzel, ama işte biz öyle birşey yaşayınca birdaha gitmeme kararı aldık.
Hatta eşim diyorki: sıkıntısız hamileler gidiyor oriya hoş karşılanıyor sonra en iyisi fethi hanay diye geziniyorlar zor gebeliklere bakmıyordur diye..