tontirik @Gizem0155 doğru aslında. Ama ben olsam denerdim yaa. Kopkoyu çıktı çünkü ilk defa. Gebelik silik çıktı. Sen biraz daha bekle yine yap vardır inşallahhh🌸🌸🤲
Seyda5234 Gizem0155 canım ben adetime 5 gün varken öğrendim gebelik testini yapar yapmaz hemen silik çizgi çıktı
Hemsireda Gizem0155 Bende dia gebelik geçirdim o kadar korktum ki ikinci gebeliğe kendiliğinden supriz yaparak geldi bebis . Dr a nasi kostugumu bilemiyorum hocam yine dia gebelikmi die . Cok sıkıntılı geçti benim dia gebelik seruvenim
Gizem0155 Hemsireda benim ameliyatla sonlandı diğer tüpün sağlıklı oldugunu söylediler ama bakalım inşallah güzel haber alırız, testte çift çizgiyi görünce ben de koşarak doktora gideceğim
Arydr123 İlk gebeliğimde adete 4 gün varken çıkmadı 1 hafta geçince çıktı. 2.de ise adete 1 hafta varken çok silik çizgiyle öğrendim. Belli olmayabilir 🌺