busra-mom Edaaa21_ halı bende baş dönmesi aşırı uyku halsizlik yapiyodu tabi dediğin gibi herkeste aynı olmayabilir
Pelin__1 Edaaa21_ Hadi ya geçmiş olsun🥺 Ben de oldum ama hiçbir yan etki yaşamadım ağrı sızı morluk vs… Ağızdan da kullandım o da yan etki yapmamıştı hiç. Bünyeyle alakalı demek ki
ogretmen_anneee Edaaa21_ canım kalçadan progestan iğnesi acıtıyormuş ama ben kolumdan ya da göbekten prolutex diye iğne var oda progestan onu oluyorım hergün o çok acıtmıyor acıyor tabi ama çok değil
Edaaa21_ melekanesi canım tamamı yapılıyo bana 50 mg ampulün bitanesi ve üç gün arayla yapılacak daha bitane oldum.Aynı şekilde bunun ağrısı geçmeden ikinciye sira geldi şimdi benimde. İnşaallah o bir haftada iyi geçer bi sıkıntı olmasın yeter ki
melekanesi Edaaa21_ zamanla alışıyorsun o ağrıya canım. Herşey bebişlerimiz için sabır. Sonu güzel olan inşallah.
Edaaa21_ Sita3434 evet yatakta tek tarafıma yatmaktan mahvoldum bende merdiven inip çıkmak falan ölüm zaten bende de kabizlik var iğneden olabilecegi aklıma gelmemişti benim demek ki benimkide ondan
Ceylanergen Edaaa21_ ben 6,5 aylığım hala Arada kapsül kullanıyorum vajinal olarak o daha iyi bence kapsül kullanın iğne benimde bacağımı çok kötü yapmıştı bir süre hep ağrıdı
Edaaa21_ Ceylanergen Karar veremedim yaa iğneye devam ediyim bari demiştim hap daha kötü olur belki diye ama bakıcam artık duruma göre
Edaaa21_ melekanesi insaallah 🤲 bende annelik duygusunu bi an önce tatmak istedigim için sabredicem artik
Ygmrtlerli Ben 2,5 ay boyunca hergün vuruldum hiçbir yan etki olmadı, yağlı olduğu için yayılmıyordu kalçam morarmıştı o kadar. Ee bide o kadar ay vurulunca ağrı oluyor tabi
Edaaa21_ Ygmrtlerli kimisinde morarma şişlik oluyo,kimisinde ağrı oluyo anladığım kadarıyla kimisinde de hiç yan etki olmuyo sanırım.Bünye meselesi işte yaa belki ignelerin mg larıda farklıdır herkesin
Cigdemss Edaaa21_ iğne çok etkili kanama düşük riski bunları engelliyor. Direk durduruyor. Benim kanamam olmamıştı ama ben önlem amaçlı kullandım. ☺️
Edaaa21_ Cigdemss Anladım canım benimkini de önlem amaclı verdi sanırım doktorum hamile kalırsam bu ay diye çünkü olumlu seyler soyledi en son muayeneye gittiğimde. Hevesle bekliyorum regl günümü bakalım
Bitterimmm Tüp bebek tedavimde kullandım yağlı olduğu için zor agrı yapıyor ama geçiyor. Ben bebeğimi 2,5 aylık kaybettim çok şikayet ettim ağrıdığı için şimdi 9 ay kullansam ses çıkarmam yeter ki rabbim yine nasip etsin onun varlığı herşeye bedel 😭
Edaaa21_ Bitterimmm canım çok üzüldüm ne diyim bilemedim ki 😔 Allah tekrar nasip etsin inşaallah çok haklısın