Benim de biyokimyasal riskli çıktı. Devlet hastanesi önce kendi perinatologuna yönlendirdi 3 kere falan oraya gittim ultrasonda gözüken bi sıkıntı yok şükür. Ümraniye devlet hastanesinde ücretsiz fetal dna yaptırdım sonuç cuma günü çıktı ama daha alamadım sonucu inşallah temizdir o da. Siz de istanbuldaysanız orayı düşünebilirsiniz tıbbı genetk bölümünden yapılıyor