Prenseslerinannesii Selam arkadaşlar. Erkek bebek hareketleri daha mı erken hissediliyor kız bebeğe göre 🙄
Fly38 Prenseslerinannesii kız erkek ayrımı var mı bilemiyorum ama benim kızım olacak 25.haftalara kadar net hissedemedim. 30.haftadayız gayet net şuan bi sıkıntı olmadı şükürler olsun
Neslihanbew Prenseslerinannesii bence alakası yok benim annem her saman derki siz kızlar çok hareketliydiniz erkek kardeşim çok yavaş yavaş gezermiş şuan 28 yaşında hala yavaştır kendisi 😀
catlover1 Prenseslerinannesii benimde oğlum olacak 18. Haftadan beridir net bir şekilde sürekli hissediyorum
Naz_01 Prenseslerinannesii hangisinin önce olduğunu bilmem ama benim kızım olacak 17+2den beri kıpır kıpır 😊
Mltm88 Hangisi erken bilmiyorum ama ben şuanda 18+2 haftalığım..Birkaç gündür ufak ufak hissetmeye başladım günde 1-2 defa..Ama bugün baya bariz hissettim anneler günü hediyesi oğluşumdan 🥰🥰
Prenseslerinannesii Ne bileyim eskilerin bi söylemi var ya erkek bebek 40 günde canlanır kız daha geç hareketlenir diye 😂 40 günde de milim oluyorlar eskilerde neye göre söylemişler bilmiyorum😬
Fly38 Prenseslerinannesii kız bebek geç şekillenir derler diye biliyorum ben onu. Erkek bebek embriyo döneninde kıza göre daha erken şekilleniyormuş eskilere göre 😊
Mukocetin Erkek Bebek daha erken hareketleri belli olur benim ilki erkek şimdiki hamileliğim de kız kızım daha geç belli etti 😊
Prenseslerinannesii Mukocetin benim 11. Hafta bitti çok erken hareket için ama çevrem hep hareket yoksa kızdır diyo 😬🤲🏻