Bilgezeki ALINTIDIR:
Benim annem bana hamileyken tek tük iciyormus ..
yani günde 5-6 tane filan .. bu 9.ay böylece sürmüs ..
ve ben dogduktan 1.ay sonra solunum yetmezliginden hastaneye yatirilmisim ..
bu daha sonra kronik bronsite neden olmus..
ve ben suan 21 yasindayim ve agir kronik bronsit hastasiyim ..
Doktorlar bile o dönem anneme cok kizmis daha kötü sebeplere neden olabilirdi bu olay diye ..
Ve ben her nefes darligi cektigimde ahh anne icmesen olmuyormuydu o nalet sigaralari diyorum ..
yani annemi sucluyorum ister istemez .. biliyorum böyle olacagini bilseydi icmezdi ama
is isten gecti ..
sizi hic bir sekilde elestirmiyorum .. sakin ha yanlis anlamayin ..
sadece belkide % 70 küsür ihtimalle icinizdeki bebekte büyünce size böyle diyebilir ..
bunu hatirlatmak istedim size ..