Nanelisekerr 37 haftalık olduk tamamladık yani. Bu 4 5 gündür gün içinde cok defa birden karnımda sertlesme oluyor ve o an nefes darlıgı bunaltı ve regli agrısı tarzu agrım oluyor. Yarım dakika en fazla 1 dakika olup geçiyor. Bunlar başladıktan ne kadar zaman sonra sizce doğum olur yakın mıdır.
Dilara_guess Nanelisekerr canım bence normal biz 35+3′e girdik bende bile hafif hafif bu söylediğin semptomlar oluyor
Gediz-01 Nanelisekerr bende aynısını yaşıyorum şuan bebeğim kanalda doktor her an doğum başlayabilir dedi
Eegurefeoglu Nanelisekerr 28. Haftanın içindeyim şuan dediğiniz şeylerin ayyyynısı bende de oluyor gün içinde bir kaç kez ama bunlar yalancı kasılma mı oluyor acaba
Balonnnnn Nanelisekerr 37+2 deyim dr günde 10 tane kasılmaya kadar normal dedi. Kontrol et kendini sadece belli aralıklarla düzenli olmaya başlarsa gel demişti.
Funda8989 Dilara_guess Bende de oluyor .hatta asagima aniden agri giriyor.napcami bilemiyorum .Sizde de öyle oluyor mu?🙄
Gediz-01 Nanelisekerr yani haftanda biraz ileri doğuma uygun yani bence doğum yakın ama ne zaman süre sonra olur onu bilemem
ErsiNuray Eegurefeoglu canm.bnde 27+5 hamileym aynilarni yasyorm gecen konrtolde nst cekildi sanci yoktu dr uzun surerse acile gel dedi ama. Nasl.oluyor senn mesala bnm.karnim yas gibi oluyor sanci.egilip dogrulamyorm o anda
Eegurefeoglu Nanelisekerr ağrı olmuyor da karnım kasılıyor sizin dediğiniz gibi nefes bile zor alıyorum o an
Tugceek Biz de 37+3 üz dediklerinizin aynısı 2 gündür var artı bir de bugün belime de arada sancı vuruyor ama iki sancı arası çok olduğu için telaş yapmıyorum normal bence tam yalancı kasılmalar 🤭
Eegurefeoglu ErsiNuray benim de dediğiniz gibi gün içinde birden fazla bir kaç kez oluyor taş gibi bildiğin kasılıp kalıyorum nefes alırken falan zorlanıyorum çok kısa sürüyor 1 dakika kadar falan sonra yumuşuyor
16Hatice Ben bir aydır yaşıyorum dediklerini. Bizim kız çok nazlı çıktı ne nişan ne su ne sancıların devamı var🥺🥺😫39+4 olduk
mineu8 Benim de 28-36.haftalarda oyle oluyordu simdi 39+1 deyim cok cok yorulursam kendini kasıyor biraz toplarliyor bir yere, oturduğum yerden kalkarken asagi baskı yapıyor ama yavasca masaj yapinca hic bisey kalmiyor 🤦♀️