Rabia_ Ben de yenidoğan sünneti yaptırma taraftarıydım. Doktorum biraz toparlasın dedi. Çocuk doktoruna sordum bi 15 20 gün geçsin vs derken pandemi patladı zaten sonra da yaptıramadık. 9 aylıkken eve sünnetçi getirdik yaptırdık. Ama tabi çok hareketli olduğu için uyuşukluk geçer geçmez yaygara koptu. Hiç ağlamayan çocuğum o gece ortalığı ayağa kaldırdı. 1 gecelik bi sıkıntıydı ama ömrümden ömür gitti nasıl acısını geçirelim diye uğraşırken. Kesinlikle hareketlendirmeden yaptırın. Ne kadar küçük o kadar iyi. Arkdaşım 2 aylık yaptırdı hiç sıkıntı yaşamadı.