Asyemur123 37.haftadayım iki gündür kasıklarımda adet ağrisi gibi bir ağrı var korkuyorum yasayan varmı
Sonay-34 Asyemur123 bende 38oldum bayadır kasıkslırm çok fena 😤 ama bir belirti olduğunu sanmıyorum nişan yok sancı yok 🤔
Aslihanilhan Asyemur123 bende 37 haftadayım aynı ağrılar var . Doktor normal dedi . Artık vücut kendini alıştırıyo doğuma dedi . Ama artık ne iş yapılıyor ne yatılıyor ne bişey