Gizemmm12 canım henüz bebek tecrübem yok hamileyim. Fakat uzmanlar bebeğiniz sizden ayrı yattığı zamanlar uyuma problemi çekiyorsa bir göğüs pedine sütünüzü damlatıp yanına koyun diyorlar o zaman bebek kendisini daha güvende hissedermiş. Bir de şimdi ten tene temasın ,özellikle ilk 3 ay anne ile bebeğin birlikte geçirdiği vaktin önemine o kadar vurgu var ki bu sebepten anne yanı beşikler,slingler falan çoğaldı zaten.
muhtemelen sana onu söyleyenler bebeği tuzlarsak kokmaz diyen zihniyettir.Evet annelerimize büyüklerimize bazı konularda elbette kulak vermeliyiz ama bilim çağındayız bilimi de göz ardı etmemeliyiz 😌