Seval0101 Hanımlar merhaba ben 17 haftalık ikizlerim hamileyim 2 gündür çok ağrım oluyor özellikle kasıklarıma ağrı girip çıkıyor 5 gün önce doktorum kum döktüğümüz söyledi sizce ondan mı?
Ezgice0 Seval0101 doktor kum döktüğünüzü söylediyse kum döküyorsunuzdur neden rahat olmayı tercih etmiyorsunuz. Yada endişeleriniz varsa farklı doktora gidin bence burada sormanız yanlış bilgiler almanıza sebep olabilir.
Tugcekkkkk Seval0101 ben de senin gibiyim canım. İkiz gebeyim ve kum döküyorum o yüzden alt kısımlarda ağrı ve sancı olabiliyor zaman zaman
Seval0101 Ezgice0 başka doktora gidemem çünkü 5 yıl içinde denk geldiğim en iyi doktor benim açımdan sadece fazla tedirginim 5 yıl sonra tüp bebek ile gebe kaldım kaybetme korkusu var içimde her zaman 😔
Ezgice0 Seval0101 sizi çok iyi anlıyorum ben de ikiz hamileyim ama endişe etmemekte fayda var.Stres yapmak yerine Bol bol dua edin. Allaha emanet bebekleriniz. İlaçlarınız varsa onları düzenli kullanın bir de serum takviyesi alabilir misiniz doktorunuza bir sorun 😇