Hly3 Merhabalar. Öncelikle anneler gününüz kutlu olsun. 28+6 haftalık hamileyim 25+1 iken kontrole gitmiştim. Şeker yuklemesi ne zaman yapıldı sizlere? Benim doktorum henüz birşey demedi yapicaz veya yapmiycaz diye zamanı geçti mi yoksa bilmiyorum da
Babyyyymother Hly3 bildiğim kadarıyla 24 ile 28 haftalar arası yapılıyor ben 26.haftamda yaptirdim.Gerekli görüldüğü durumlarda da ilerleyen haftalarda da yapılabiliyor.Tesekkurler seninde anneler günün kutlu olsun 🌸
Melek- Hly3 24-28. Haftalar arasında yapılıyor ama her doktor her anne için gerekli görmüyor doktorunuz sizde bir risk görmediği için yapılmasına gerek olmadığını düşünüp size söylememiş olabilir ama siz yine de hatırlatın sorun isterseniz :)
MinikKalbimmmm Hly3 24-28. Haftalar arası yapılıyor ben 24 te yaptırmıştım. Sizinde anneler gününüz kutlu olsun🥰
Hly3 Melek- İlk gebeliğim olduğundan ben de bilmiyorum zaten hiç :) kontrole gittiğimde sorayım en güzeli çünkü anneler geneli 24-28 haftalarda demiş 😊
Hly3 Sonay-34 teşekkür ederim 😊 ben bu hafta itibari ile 28 i dolduruyorum şeker yüklemesi için doktorumla görüşücem
BusraUras Hly3 şeker yüklemesi her hamile için illa olması gereken birşey değil. Sağlıklı bir hamilelik geçiriyorsan doktorun gerek duymuyor şeker yüklemesine. Ben yaptırmadım şeker yüklemesi. 24 ila 28 hafta arasında yapılıyor ama.
Hly3 BusraUras Benim doktorum da birşey demedi. çok şükür bir sıkıntı yok hamileliğimde gitigimde teyit edicem yine de 😊
ZZeyynePP Hly3 24 haftada yaptırdı doktorum canım ama suyum fazla olduğu için şekerden şüphelenmişti ama aksine düşük çıktı ilk oğlumda tercih etmemiştim bunda da böyle bir sıkıntı olmazsa tercih etmezdim
Tkarabiber Bende ilk hamileliğimde yaptırmamıştım ama bu hamileliğimde doktorum hızlı kilo alıyorsun yaptırman lazım dedi yarın gdip yaptırıcam çok istemesemde bu arada 28.haftamdayım 🥰Anneler gününüz kutlu olsun 💕
Hly3 Tkarabiber ben de çok hızlı kilo aldım. 84.1 kg ve 68 ile hmile kaldım 😊 yalnız değilsiniz. İns şekeriniz cikmaz
Tkarabiber Hly3 yaptırdım çok şükür normal çıktı şeker çıkmadı ama doktorum yediklerine dikkat et dedi😬