Demetk nazlisamac35 ikiside cok guzel fakat iyelik eki eklenin ayşegül daha hoş geliyor.mesela ayse gulum.mihram.ayse gul bence
nazlisamac35 Polina- bende mihra istiyorum ama eşim ayşe babaannesinin ismi gül de annemin ismi olunca onları birlestirdi
nazlisamac35 Asyaayaz1 nurdane3504 bende mihrayı istiyorum ama gel gelelim eşim ayşegül diyor baska birsey demiyor