Duygus97 ben öyle düşünüyorum canım bebek kasıklarda olduğu için orada baskı daha çok o yüzden özellikle yürürken daha çok ağrı oluyo hatta bebek büyüdükçe daha da artar gibi 🤦🏻♀️ ayrıca benim annemde öyle söylüyor erkek bebek göbeği gibi diye ama kızım olacak 😊