Egemenim64 13+4 günlük gebeyim et yiyemiyorum ilk gebeliğimde hiç böyle bişiy yaşamadım kırmızı yada beyaz et görünce miğdem bulanıyo başına gelen var mı geçiyo mu bu durum 🤷
Dilekcnkn Egemenim64 Ben hamile kaldığımda beri balık yemedim tavuktan zaten soğudum ikinci oğlumda da tavuktan soğumuştum kırmızı et ise bir iki tane atmışımdır belki ağzıma o kadar genelde doğum yaptıktan sonra geçiyor 😂☺️
ebru23 Egemenim64 ben iki hamileligimdede et tavuk sarkuteri urunleri konusunda cok kotuydum kofte yarzi felan yiyemedim 2 hamileeligimde 4 aydayim yani suan pek yiyemesemde ilk gebelikte son 3 ay daha kolayfi herseyi yiyordum adana felan tavuk et bazisinde gecmez bu dogurunca bol bol yersn
Nurgullmom Egemenim64 Bende ilk hamile kaldigimda öyle olmustum eşim et seviyo bende seviyorum ama tiksindim pişirirken 5.aydan sonra geçti ama o tiksinmem. Simdi yiyebiliyorum 27haftalik olduk. Senimkide zamanla gecer galiba
lavininannesii Egemenim64 hamileliğimin başından beri hiç et , tavuk, kıyma yiyemedim maalesef 20+1 deyiz şuan geçer diye bekliyorum ama bakalım☺️
Egemenim64 Dilekcnkn inşallah benim ki de geçer ben normalde çok severim şimdi kokusuna bile tshammülüm yok 😊😊🤰
Egemenim64 ebru23 inşallah canım proteinde almamız lazım yumurtayı yiyebiliyorum bitek geçer inşallah bazıları hamilelik te tiskindim yiyemiyorum falan diyolar inşallah ben yiyebilirim 😊🤰
Asyaayaz1 En sevdiğim şeydir tavuk ondan çok tiksindim başlardan ama bulantım geçince düzeldi sizde öyle olursunuz🌸