Betul96 ben de senin gibiyim canım. Daha önce iki tane düşük yaşadım, şu an kan sulandırıcı kullanıyorum 6+2 hamileyim en son 5+3 de falan gittim sadece kese gözüktü. Şu an da en erken randevu 20 Mayıs’ta İnan bayram Arefe’si diye sanırım randevu yok. 11 gün sonra gideceğim insallah hem bebeği hem kalp atışlarını duyarız hepimiz 🙏🏻 Hissettiklerini anlayabiliyorum