Mavi34 Sibelbilen tatli çok sevdiğim halde asla aşırmadım yediğinde çok bulantim.oldu. erik limon çilek çok severek yiyorum oğlum olacak
Omerhatice Sibelbilen oğlumda aşırı aci eksi yedim Simdi kizimda ise deli gibi tatlı yiyorum hatta doktorum şekerden falan suphelendi bebisde 1 hafta önde o kadar yiyorum yani ama elimde değil 😁😁
milla-s Sibelbilen Ssgndz ben de ekşi ve tuzlu aşerdim ilk aylarda ama oğlum olacak, bende tutmadı yani o söz😂
Ssgndz İlk zamanlar hep eksi yedim hatta tuzlu limon kemiriyodum her gün, nasipse kızım olcak🙏🏻 Ye eksiyi çıkar ayşeyi doğruymuş😹😹
Sibelbilen Mavi34 Bende tatlı görünce çok kötü oluyodum ilk başta ama simdi yavaş yavaş yemeye basladım çok az olsada ama ben balık erik tuzlu şeyler istiyorum hep💁
GulcanDongel bende hep tatlı yiyorum erkek diye tahmin etti doktorum, 17sinde kesinleşicek inşallah 🥰
Sibelbilen Omerhatice Herkeste farklı oluyor ya iki ablamında kızı var biri hep acı şeyler diğeri ise hep tatlı yemiş😍 ben hep ekşi istiyorum bol tuzlu içime erkek doğuyor
Sibelbilen milla-s Bende internette araştırdıgımda ekşi erkek tatlı kiz diyolar ama her annede farklılık gösteriyor tabii🤷
Sibelbilen Ekvatoral Bel agrısıda erkek belirtisi diyolar hep seninde bel agrın oldumi ben daha 2 aylıgım ama belim agrıyor başka bir sikayetim yok çok sükür
milla-s Sibelbilen kayınvalidemin üç oğlu var birinde ekşi, birinde tatlı, diğerinde de acı aşerdim diyor😂😂 bünyeden bünyeye değişiyor bence de ya.
Ekvatoral Sibelbilen Benim sırt ve bel ağrım vardı ama benim durum biraz farklıydı ohss olduğum için bir anda 8-10 kilo artışım oldu ödemim vs oldu. Ben ona bağlamıştım.
Ilkim_34 Sibelbilen tatli yiyorum ekşi hic asermedim hatta eşim tatlıyı cok yiyorum diye kızıyor 🙂 kızım olacak inşallah
Tuba11 Sibelbilen 8 ayı bitiricez daha aşeremedim ya imreniyorum canı birşeyler isteyen aşeren insanlara 😂😂
Sibelbilen Tuba11 Ben ekşinin yanı sıra hamur işi poğca börek tarzı çok istiyorum yq bazen çıldırıyorum sanki o gün yiyemiycem diye her neyse Rabbim insallah hepimizin kucagina sag saglim evlatlarimizii kavusturur gebe olan her anneyi Rabbim bi sancida kurtarsin inşallah❤️