hayalsu ben eğer kendimizi biraz sıkabilirsek doğum sonrası ücretsiz izin almayı düşünüyorum en azından bir yıl. Tabi evde o kadar durabilir miyim veya maddi gücümüz buna yeter mi şu an bilmiyorum ama zaten gurbetteyiz, çocuğa bakmaya gelebilecek de kimse yok. Annem çalışıyor, kayınvalidem de evdekileri bırakıp uzun süre gelemez. Mecbur bir yolunu bulacağız yani. O yüzden süt izinlerini falan araştırmadım hiç. Tek bildiğim pandemi nedeniyle 24 haftadan sonra idari izinli sayıldığımız.