Kizlar sali gunu 10 haftalık olcam bugünden beri ara ara sağ kasığıma 3.5kez batışıyo böyle iğne batmasindan biraz daha hazla simdiye kadr bukadr olmuyodu iki taraftada miyom var ama soldaki daha büyük doktr ağrın veya lekelnmen volursa hemn iğne yapttr demiştı ama ne ağrısı anlayamıyorum ve karantinadayız fikirlrinizi soylermisiniz