Meey Arkadaşlar merhaba 4 5 gündür süren bir kabızlığım var doktorun Magnezi calcine önerdi kullananlarınız var mı ? Faydasını gördünüz mü yazar mısınız ? Ya da böyle bir durumda neler yaptınız ?
Momy11 Meey ben kullandım ama çok zor içtim iğrenç bi tadı var içerken kustum hep ama sonunda başardım ve rahatllatti iyi geliyor gerçekten
Demojna Meey başka bir şurup kullanıyordum, onu içmeden günlerce tuvalete çıkamıyordum, sonra günde en fazla 3 hurma ve bolca ceviz yemeye başladım, çok şükür bunlarla kabız olmuyorum
Meey Momy11 gerçekten kötü tadı var bugün başladım umarım bende de işe yarar ne kadar sürede etkisini gösterdi peki sizde ?